Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Σσσσ μη ξυπνήσεις το μπλογκάκι..

  " Μα καλά ούτε ένα τηλέφωνο δεν έχει χρόνο να πάρει", αναρωτιόμουν για τις φίλες που χάθηκαν νωρίς στον χρονοχώρο  γάμου-οικογένειας..Δεν μπορούσε να χωρέσει το μυαλό μου πως είναι δυνατόν από ένα ολόκληρο 18ωρο(εξαρτάται και από τις ανάγκες του καθενός ή τις ανάγκες τις καθημερινότητας)δεν μπορούσαν να αφιερώσουν 10 λεπτά για ένα ρημάδι τηλεφώνημα??Έπαιρνα εγώ..μια,δυο και τα λεγα με τον τηλεφωνητή!!
  Δεν ξεχνούσα τίποτα θυμόμουν τα πάντα.Το μυαλό μου συγκρατούσε ακόμη και τις πιο άχρηστες πληροφορίες..Μνήμη ελέφαντας!!Ώσπου τα πρώτα σημάδια άρχισαν να αχνοφαίνονται στον ορίζοντα.Στην αρχή λες και έγινε αυτόματο ξεσκαρτάρισμα και θυμόμουν επιλεκτικά.Σιγά σιγά με εγκατέλειψε και η δυνατότητα της επιλογής.Απορρούσα τι μου συμβαίνει και πως είναι δυνατόν εγώ να ξεχνάω.
  Σαν να μην έφτανε η επιλεκτική μνήμη προστέθηκε και η επιλεκτική ακοή καθώς και η επιλεκτική όραση!!Αναρωτιόμουν αν τα χάνω,με γλαρωμένο το μάτι και το μετέωρο βήμα  των νυχτερινών ξαγρυπνιών..
  Αλλάζουν οι άνθρωποι.Μα πιο πολύ αλλάζουν οι προτεραιότητες..Ξεχνάς γιορτές,γενέθλια και επετείους και κάποιες στιγμές ξεχνάς και τον ίδιο σου τον εαυτό..

  Χρησιμοποιούσα το μπλογκάκι μου για να αποφορτίζομαι και μοιράζομαι συναισθήματα και  το ξέχασα κι αυτό!!Με νοσταλγία το αναζητούσα τα βράδια.Σκεφτόμουν πόσα έχω να γράψω.Όλα αυτά που συνέβησαν τους τελευταίους μήνες και πριν προλάβω να τα απαριθμήσω είχα κιόλας κοιμηθεί!!
  Δεν μπόρεσα να είμαι συνεπής ούτε σε κάποια μηνύματα γεμάτα ευχές για τα γενέθλια μου.Η απάντηση που πήρα σε ένα από αυτά όταν ζήτησα συγνώμη για την καθυστέρηση τουλάχιστον μήνα ήταν : Είσαι μάνα εσύ..
   Πραγματικά με ξύπνησε από βαθύ λήθαργο..Δεν χρειάζεται να αγωνίζομαι,να προσπαθώ να γίνω αυτή που ήμουν.Έχω αλλάξει..Είμαι μάνα!Είναι τόσο απλό!
   Το απαιτητικό μικροτίτικο έχει φέρει τα πάνω κάτω στη ζωή μου.Μονοπωλεί τον χρόνο μου και το μυαλό μου!Τώρα που μεγάλωσε,όχι δεν έχω περισσότερο χρόνο για τον εαυτό μου,αλλά για αυτήν.Τις ώρες που λείπει στον παιδικό προσπαθώ να συμπτύξω όλες μου τις δουλειές,τις εξωτιτικές ασχολίες για να έχω όλο τον υπόλοιπο χρόνο αφοσιωμένο σε κατασκευές,παιχνίδια,μαγειρέματα....Ε καλά,συγνώμη,όχι όλο..πάλι σε ξέχασα εσένα πιτσιρίκο που κάνεις μακροβούτια στην κοιλιά μου και που και που με κλωτσάς τόσο δυνατά που τρομάζω στην σκέψη πως ξέχασα και σένα!!!!



Υ.Ρ. Δέσποινα,χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου στις 22 του Οκτώβρη που αρχικά νόμιζα πως ήταν στις 24 μετά διαπίστωσα ότι έφτασε κιόλας 28 Οκτωβρίου και τελικά καταλήγω να σου ευχηθώ τώρα οριακά στην προθεσμία των σαράντα ημερών!!!