Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Όλο το χρόνο καλικαντζαράκι


                                                           Μέρος α :"Το καλικαντζαράκι των Χριστουγέννων"


   Το καλικαντζαράκι των Χριστουγέννων δυσανασχετεί μόλις του ζητήσω να βγάλει τα στολίδια από την ενός χρόνου αναμονή στην ντουλάπα.Χαμηλώνει την ένταση από τις γιορτινές μελωδίες σφυρίζοντας δήθεν αδιάφορα..μας παρακολουθεί να παίζουμε με τις μπάλες,να τυλιγόμαστε με τις γιρλάντες και να λαμποκοπάμε κάτω απ τα πολύχρωμα φωτάκια.Όταν του ζητάω να βάλει το άστρο,σηκώνετε άκεφα και το τοποθετεί στην κορυφή σαν να βάζει το χοιρινό στο φούρνο.Πότε-πότε μόνο βγάζει φωτογραφίες και τραβάει βίντεο με τα κατορθώματα της μονάκριβης γύρω από το δέντρο..
  Το καλικαντζαράκι των Χριστουγέννων δεν αγαπάει τα Χριστούγεννα
-Ξενέρωτη γιορτή..πφφφ,μονολογεί..!
Λέει πως του αρέσει το Πάσχα..τι κρίμα να μην είναι καλικαντζαράκι του Πάσχα,ίσως έτσι να μη γκρίνιαζε και τόσο!!


   Κάθετε στο γιορτινό τραπέζι από συνήθεια και από την επιταγή της πείνας..Σβήνει τα κεράκια που αποτελούν τη βασική διακόσμηση του τραπεζιού, με τη δικαιολογία του περιορισμένου χώρου..Τσαλακώνει τις αγιοβασιλιάτικες χαρτοπετσέτες αφού γι΄αυτό είναι φτιαγμένες!!Δεν αντέχει τα εορταστικά προγράμματα που είναι όλο κέφι και χαρά,τον τσατίζουν οι χριστουγεννιάτικες ταινίες που επαναλαμβάνονται κάθε χρόνο..
   Το καλικαντζαράκι των Χριστουγέννων είναι το αντίθετό μου..είναι το αντίβαρό μου.Είναι η προστασία μου από τις μεγάλες προσδοκίες..Ναι,εμένα μου αρέσουν τα Χριστούγεννα,μου αρέσουν τα γιορτινά στολισμένα τραπέζια,μου αρέσει να κάνω δώρα,μου αρέσουν τα κάλαντα, που φέτος είπα τόσες φορές με το τιτικάκι που λίγο έλειψε να βραχνιάσω!Όχι όμως η τίτα που ακούραστη κάθε φορά χτυπούσε με ζήλο το τρίγωνο!!Μου αρέσουν και τα κουλουράκια σε σχήμα δέντρου και ταράνδου που έκανα και αυτή τη χρονιά.Φέτος όμως δεν ήταν το ίδιο.Είχα έναν πολύτιμο βοηθό που φρόντισε να μας προσφέρει χιονισμένο τοπίο!Έπλασε κουλουράκια με τα δυο χεράκια,χρησιμοποίησε τα κουπ παπ με τέχνη νοικοκυράς πολλών χρόνων,που έχει ψήσει και έχει ψήσει αυτή!!Στο τέλος έφαγε ζυμάρι και πήρε τον δρόμο της σκέψης με προορισμό την γωνία!
  Κάθε χρόνο ανυπομονώ για τα Χριστούγεννα και κάθε φορά μελαγχολώ και καθυστερώ την ώρα του "κάθε στολίδι στην κούτα του.." Με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα,για ακόμη μια φορά πως το Ρέθυμνο είναι η προστασία της μεταεορταστικής κατάθλιψης!! Μόλις αγιαστούν τα νερά ,ως δια μαγείας εκεί που μέχρι την προηγούμενη μέρα βρισκόταν εκθέματα Χριστουγεννιάτικου περιεχομένου,εμφανίζονται αποκριάτικου!!
   -Καλικαντζαράκι όλου του χρόνου,τι σιγομουρμουρίζεις??ΤΙ?Γκρινιάζεις ΚΑΙ για τις Απόκριες?!!
 

συνεχίζεται..